
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP. W pozostałych przypadkach Klient otrzymuje paragon fiskalny.
Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżnościi. Towary przez nas wysyłane są staranie zapakowane, aby uniknąć wszelkich uszkodzeń.
Czy podane na stronie ceny są aktualne ?
Czy podane na stronie ceny są aktualne ?
Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są na bieżąco uaktualniane.
Informacje o numerze konta umieszczone są m.in. na fakturze PROFORMA oraz w potwierdzeniu zamówienia, które Klient otrzymuje w momencie złożenia zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto, w przypadku wyboru płatności przelewem. Dane odnośnie numeru konta znajdują się również w zakładce KONTAKT.