Pomoc
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP. W pozostałych przypadkach Klient otrzymuje paragon fiskalny.

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżnościi. Towary przez nas wysyłane są staranie zapakowane, aby uniknąć wszelkich uszkodzeń.

Czy podane na stronie ceny są aktualne ?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są na bieżąco uaktualniane.
 
 
Informacje o numerze konta umieszczone są m.in. na fakturze PROFORMA oraz w potwierdzeniu zamówienia, które Klient otrzymuje w momencie złożenia zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto, w przypadku  wyboru płatności przelewem. Dane odnośnie numeru konta znajdują się również w zakładce KONTAKT.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl